Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me vete, c'me ngjalli nje kujtim.

Diskutime tek 'Diapazon' filluar nga Kordelja, 28 Feb 2004.

  1. TheWanderer

    TheWanderer Primus registratum

  2. alinos

    alinos Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    in my mind, all the time,
    I know it's not enough...
     
  3. dahlia

    dahlia Grupi i të çmëndurve!

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    http://www.youtube.com/watch?v=vRj7FLYkhkM

    Chou
    Andyyyyy
    Dis-moi oui
    Andy
    Chou
    Andy
    Dis-moi oui
    Chériiiiii

    Chou
    Andy
    Dis-moi oui
    Andy
    Wo wo Chou
    Chéri
    Dis-moi oui
    Andy
    oh ouiiiiiiiiii ouiiiiiiiiiiiiiii

    u c'est chaud.... /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/devilchilli.gif
     
  4. Dolores

    Dolores Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    http://www.youtube.com/watch?v=G5Rbkcxiibw

    really can't stay - Betty, it's cold outside
    I've got to go away - Betty, it's cold out there
    This evening has been - Been hoping that you'd drop in
    So very nice - I'll hold your hands, they're just like ice

    My mother will start to worry - Beautiful what you're hurry
    And father will be pacing the floor - Listen to that fireplace roar
    So really I'd better scurry - Beautiful, please don't hurry
    Well, maybe just a half a drink more
    Why don't you put some records on while I pour

    And the neighbors might think - Betty it's bad out there
    Say, what's in this drink? - No cabs to be had out there
    I wish I knew how - Your eyes are like starlight now
    To break the spell - I'll take your hat, your hair looks swell

    I ought to say no, no, no sir - Mind if I move in closer?
    At least I'm gonna say that I tried - What's the sense of hurtin' my pride?
    I really can't stay - Baby don't hold out
    Ah but it's cold outside

    I simply must go - Betty it's cold outside
    The answer is no - I say, it's cold out there
    The welcome has been - How lucky that you dropped in
    So nice and warm - Look out that window, man that's hard

    My sister will be suspicious - Gosh, your lips look delicious
    My brother will be there at the door - Waves upon a tropical shore
    My maiden aunt's mind is vicious - Gosh, your lips are delicious
    Well maybe just a cigarette more - Oh, never such a blizzard before

    I've got to go home - Betty, you'll freeze out there
    Say, lend me your comb - It's up to your knees out there
    You've really been grand - I thrill when you touch my hand
    But don't you see - How can you do this thing to me

    There's bound to be talk tomorrow - Think of my lifelong sorrow
    At least there will be plenty implied - If you caught pneumonia and died
    I really can't stay - Get over that old lie
    Ah but it's cold out side
     
  5. ameba

    ameba Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Don't Worry, Be Happy - Bobby McFerrin


    Here is a little song I wrote
    You might want to sing it note for note
    Don't worry be happy
    In every life we have some trouble
    When you worry you make it double
    Don't worry, be happy......

    Ain't got no place to lay your head
    Somebody came and took your bed
    Don't worry, be happy
    The land lord say your rent is late
    He may have to litigate
    Don't worry, be happy
    Lood at me I am happy
    Don't worry, be happy
    Here I give you my phone number
    When you worry call me
    I make you happy
    Don't worry, be happy
    Ain't got no cash, ain't got no style
    Ain't got not girl to make you smile
    But don't worry be happy
    Cause when you worry
    Your face will frown
    And that will bring everybody down
    So don't worry, be happy (now).....

    There is this little song I wrote
    I hope you learn it note for note
    Like good little children
    Don't worry, be happy
    Listen to what I say
    In your life expect some trouble
    But when you worry
    You make it double
    Don't worry, be happy......
    Don't worry don't do it, be happy
    Put a smile on your face
    Don't bring everybody down like this
    Don't worry, it will soon past
    Whatever it is
    Don't worry, be happy
     
  6. ^^MIA^^

    ^^MIA^^ Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    You had my heart
    and we'll never be world apart
    Maybe in magazines
    but you'll still be my star
    Baby cause in the Dark
    You can see shiny Cars
    And that's when you need me there
    With you I'll always share
    Because

    When the sun shines
    We’ll shine together
    Told you I'll be here forever
    Said I'll always be your friend
    Took an oath
    I'mma stick it out 'till the end
    Now that it's raining more than ever
    Know that we still have each other
    You can stand under my Umbrella
    You can stand under my Umbrella
    (Ella ella eh eh eh)
    Under my umbrella
    (ella ella eh eh eh)
    Under my umbrella
    (ella ella eh eh eh)
    Under my umbrella
    (ella ella eh eh eh eh eh eh)
     
  7. TheWanderer

    TheWanderer Primus registratum

  8. alinos

    alinos Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    ti s'do t'ia dish per mua,
    as une per ty
    keshtu do t'jete gjithmone per ne te dy...
     
  9. ^^MIA^^

    ^^MIA^^ Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Timbaland - Apologize (feat. One Republic)

    http://www.youtube.com/watch?v=ePyRrb2-fzs

    I’m holding on your rope
    Got me ten feet off the ground
    And I’m hearing what you say
    But I just can’t make a sound
    You tell me that you need me
    Then you go and cut me down
    But wait...
    You tell me that you’re sorry
    Didn’t think I’d turn around and say..

    That it’s too late to apologize, it’s too late
    I said it’s too late to apologize, it’s too late

    I’d take another chance, take a fall, take a shot for you
    And I need you like a heart needs a beat
    (But that's nothing new)
    Yeah yeah

    I loved you with a fire red, now it’s turning blue
    And you say
    Sorry like the angel heaven let me think was you
    But I’m afraid

    It’s too late to apologize, it’s too late
    I said it’s too late to apologize, it’s too late
    Woahooo woah
     
  10. Dolores

    Dolores Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Si ja bën ti zemër, pa mua
    Kush të thot ty, sa të dua
    Kush ti puth dy syt, e buzët e tua
    Si ja bën ti zemër pa mua

    Eja se do te venitëm
    Jo nuk jam fëmi të habitem
    Nuk më gënjejn, jo fjalët e tua
    Dua që të un të kthehesh
    Zemrën time ti at kesh

    Dua të zbuloj se si je ti, se si puth ti
    Dua të më falësh dashurin
    (2X)

    Si ja bën ti zemër, pa mua
    Kush të thot ty, sa të dua
    Kush ti puth dy syt, e buzët e tua
    Si ja bën ti zemër pa mua

    Eja se do te venitëm
    Jo nuk jam fëmi të habitem
    Nuk më gënjejn, jo fjalët e tua
    Dua që të un të kthehesh
    Zemrën time ti at kesh

    Dua të zbuloj se si je ti, se si puth ti
    Dua të më falësh dashurin
    (4X)
     
  11. Dolores

    Dolores Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Kjo per njeren /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

    http://www.youtube.com/watch?v=eiAicv-ev5I

    You need coolin, baby, Im not foolin,
    Im gonna send you back to schoolin,
    Way down inside honey, you need it,
    Im gonna give you my love,
    Im gonna give you my love.

    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?

    Youve been learnin, baby, I bean learnin,
    All them good times, baby, baby, Ive been yearnin,
    Way, way down inside honey, you need it,
    Im gonna give you my love,
    Im gonna give you my love.

    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?

    (various mumblings and screechings with cool effects)

    Youve been coolin, baby, Ive been droolin,
    All the good times Ive been misusin,
    Way, way down inside, Im gonna give you my love,
    Im gonna give you every inch of my love,
    Gonna give you my love.
    Yeah! all right! lets go!

    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?
    Wanna whole lotta love?

    Way down inside, woman,
    You need love.

    Shake for me, girl
    I wanna be your backdoor man.
    Hey, oh, hey, oh
    Oh, oh, oh
    Keep a-coolin, baby,
    Keep a-coolin, baby.
     
  12. Qerratai

    Qerratai Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Fatmira Breçani - Dil moj vashe nje here ne çarshi


    Hej, hej
    dil moj vashe nje here n'çarshi
    dil n'çarshi moj bukuri!

    Hej, hej
    o mor djal o djalo i ri
    a je kan naiher n'çarshi
    a ke pa gajdan me sy ?

    Une gajdanin e kam pa
    n'vetlla tuja m'eshte pernga
    zgjata doren m'e perla
    gajdanxhia nuk me la
    e n'hall o kam ra.


    MREKULLI E GJALLE. Nje nga 3 kenget popullore shqiptare me te bukura ne absolut.
     
  13. Dolores

    Dolores Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    http://www.youtube.com/watch?v=5c0BnQ9SXoI

    "Alright, I'll take care of them part of the time, but there's somebody else that needs taking care of in Washington"
    "Who's that?"
    "Rose Pilchitt!"
    "Rose Pilchitt? Who's that?"
    [Kid screams in background. foreground: "Shut Up!"]
    "36-24-36 [laughter] does that answer your question?"
    [foreground: "Oi! I've got a little black book with me poems in!"]
    "Who's she?"
    "She was 'Miss Armoured Division' in 1961 ... "

    I've got a little black book with my poems in.
    Got a bag with a toothbrush and a comb in.
    When I'm a good dog, they sometimes throw me a bone in.

    I got elastic bands keepin my shoes on.
    Got those swollen hand blues.
    Got thirteen channels of shit on the T.V. to choose from.
    I've got electric light.
    And I've got second sight.
    And amazing powers of observation.
    And that is how I know
    When I try to get through
    On the telephone to you
    There'll be nobody home.

    I've got the obligatory Hendrix perm.
    And the inevitable pinhole burns
    All down the front of my favorite satin shirt.
    I've got nicotine stains on my fingers.
    I've got a silver spoon on a chain.
    I've got a grand piano to prop up my mortal remains.

    I've got wild staring eyes.
    And I've got a strong urge to fly.
    But I got nowhere to fly to.
    Ooooh, Babe when I pick up the phone

    "Surprise, surprise, surprise..." (from Gomer Pyle show)

    There's still nobody home.

    I've got a pair of Gohills boots
    and I got fading roots.

    "Where the hell are you?"
    "Over 47 german planes were destroyed with the loss of only 15 of our own aircraft"
    "Where the hell are you Simon?"
    [Machine gun sound, followed by plane crashing]
     
  14. true confidental

    true confidental Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Kjo njera me beri jealous :biggrin: /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/kiss.gif

    Nje kenge *e embel* per te nis diten ..Alicia Keys

    http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug

    No one no one no one
    Can get in the way of what I'm feeling
    No one no one no one
    Can get in the way of what I feel for you
    You you
    Can get in the way of what I feel for you

    When the rain is pouring down
    And my heart is hurting
    You will always be around
    This I know for certain
     
  15. alinos

    alinos Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Know it sounds funny but I just cant stand the pain
    Boy I'm leaving you tomorrow
    Seems to me boy you know I've done all I can
    You see I begged, stole and I borrowed
    Yeah
    Thats why I'm easy
    I'm easy like sunday morning
    Thats why I'm easy
    I'm easy like sunday morning
    I wanna be high
    Soo high
    I wanna be free to know the things I do are right
    I wanna be free
    Just me
    Oh baby
    Thats why I'm easy
    I'm easy like sunday morning
    Thats why I'm easy
    I'm easy like sunday morning
     
  16. Dolores

    Dolores Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    JEFFERSON AIRPLANE - Somebody To Love

    http://www.youtube.com/watch?v=5Jj3wZVc7nw

    When the truth is found to be lies
    and all the joys within you dies
    don't you want somebody to love
    don't you need somebody to love
    wouldn't you love somebody to love
    you better find somebody to love

    When the garden flowers baby are dead yes
    and your mind is full of red
    don't you want somebody to love
    don't you need somebody to love
    wouldn't you love somebody to love
    you better find somebody to love

    your eyes, I say your eyes may look like his
    but in your head baby I'm afraid you don't know where it is
    don't you want somebody to love
    don't you need somebody to love
    wouldn't you love somebody to love
    you better find somebody to love

    tears are running ah running down your breast
    and your friends baby they treat you like a guest
    don't you want somebody to love
    don't you need somebody to love
    wouldn't you love somebody to love
    you better find somebody to love
     
  17. Hellena

    Hellena Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Hey hey …

    Too many doubts
    Too much fear
    Too much danger
    When society constructs
    Our human nature oh
    Live by the rules
    Live by the laws
    Live by commandments
    Notions preconceived
    Can lead to utter madness


    Let it go
    Let it go
    Let it free your body
    Let it move your soul
    Let it go
    oh no
    We are made
    We are not born
    Let it go
    Let it free your body
    Let it move your soul
    Let it go
    No no
    We are made
    We are not born

    Learn to convert
    Learn to assert
    Learn to abandon
    Ideologies and
    Disciplines at random
    Lay down the laws
    Lay down the rules
    Lay down commandments
    Lift the sanctions
    That restricts this woman's madness



    Uniformity
    Conventionality
    Is the fate of our existence?
    Keep it safely at a distance
    Nonconformity
    Unconventionality
    Is the fate to be?
    Let your hair down
    Can’t you see?

    Let it go
    Let it go
    Let it free your body
    Let it move your soul
    Let it go
    No no
    We are made
    We are not born
    Let it go
    Let it go
    Let it free your body
    Let it move your soul
    Let it go
    It's a fate
    She is not born

    Let it go, let it go …
    Let it free your rythem
    symbolise your soul
    let it go....
    Let it free your rythem
    symbolise your soul
    Let it go, let ti go....
     
  18. Hellena

    Hellena Primus registratum

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    4 Non Blondes - What's up



    Twenty-five years I'm alive here still
    Trying to get up that great big hill of hope
    For a destination

    I realized quickly when I knew I should
    That the world was made up of this brotherhood of man
    For whatever that means

    And so I cry sometimes
    When I'm lying in bed Just to get it all out
    What's in my head
    And I, I am feeling a little peculiar.

    And so I wake in the morning
    And I step outside
    And I take a deep breath and I get real high
    And I scream from the top of my lungs
    What's going on?

    And I say: HEY! yeah yeaaah, HEY yeah yea
    I said hey, what's going on?

    And I say: HEY! yeah yeaaah, HEY yeah yea
    I said hey, what's going on?

    ooh, ooh ooooooooooooooooh
    ooh, ooh ooooooooooooooooh

    and I try, oh my god do I try
    I try all the time, in this institution

    And I pray, oh my god do I pray
    I pray every single day
    For a revolution.

    And so I cry sometimes
    When I'm lying bed
    Just to get it all out
    What's in my head
    And I, I am feeling a little peculiar

    And so I wake in the morning
    And I step outside
    And I take a deep breath and I get real high
    And I scream from the top of my lungs
    What's going on?

    And I say, hey hey hey hey
    I said hey, what's going on?

    And I say, hey hey hey hey
    I said hey, what's going on?

    And I say, hey hey hey hey
    I said hey, what's going on?

    And I say, hey hey hey hey
    I said hey, what's going on?

    ooh, ooh ooooooooooooooooh ooooooooooooooooh

    Twenty-five years I'm alive here still
    Trying to get up that great big hill of hope
    for a destination
    mmh mh
     
  19. ^^MIA^^

    ^^MIA^^ Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Leshohen shkallet shpresa ime e derrmuar
    sa shpejt po zbraset avioni i mallkuar,
    e nje shpirt i lodhur ende te pret...
    vetem kemba jote e bukur nuk zbret...

    zemer ku je ti..me thuaj ku je tani
    vite te tera ne shpirt pikove ti...
    zemer ku je ti mbi asfalt shkretetire
    as dashuria ste lidhi me zinxhire...
     
  20. marina s.

    marina s. Forumium maestatis

    Re: Motivi qe me kalon ne mendje dhe e murmuris me

    Nje kenget e mia me te preferuara ne adoleshence... Nuk kishte dite me te bukur shkollore se sa kur transmetonin kete ne radion e shkolles gjate pushimit te madh. E gjithe ora e katert e mesimit kalonte duke pare endrra me sy hapur mbi njerin prej djemve te grupit /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif .Mire qe s'me ka qelluar asnjeher ore provimi se ne vend te gjojnave te lendes, do kisha shkruar "ABS ti amo /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wub.gif " nga filimi ne fund te fletes /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/lol.gif /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif . Koleksioni i fotove, intervistave, teksteve te kengeve ishte nje sektor me vete i bibilotekes...shume me i vizituar se ai librave te shkolles /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif .

    Eh adoleshenca! Sa trap dhe sa i gezuar eshte njeriu ne ate faze te jetes /ubb/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

    Per kutjimet e mia dhe te gjithe moshatareve te mi te cileve patjeter kjo kenge u ngjall kujtime.

    Five - When the lights go out


    I ain't sorry for the way I feel
    I know you think I'm being insincere
    From the way I'm treating you
    I never wanted to be so unkind
    The only one thing on my mind
    Is just kickin it with you girl

    Baby it's not the way I feel
    You know you must believe me
    (Must believe)
    Baby, it's not part of the deal
    Oh no no

    Baby, when the lights go out
    Every single word could not express
    The love and tenderness
    I'll show you what it's all about
    Babe, I swear you will succumb to me
    So, baby, come to me
    When the lights go out

    I know you think it may be just a lie


    Ain't no good in putting up a fight
    'Cus my heart is set on you
    I see the trust is in your eyes
    I ain't fooled by your thin disguise
    I can see I'm getting through, babe

    Girl, don't deny the way you feel
    You know you gotta trust me
    (You gotta trust)
    Give me the chance to prove I'm real
    Oh yeah, yeah

    Baby, when the lights go out
    Every single word could not express
    The love and tenderness
    I'll show you what it's all about
    Babe, I swear you will succumb to me
    So, baby, come to me
    When the lights go out

    When I flick da switch
    Make your hips wanna dip
    Now I can get you off
    'Cus I'm ready and equipped now
    Swing for me, baby
    Give me all that you got
    Never wanna stop
    'Cus you make me feel hot
    I know what you wanna do
    And that I feel the same way too
    Give you what you want
    Through the days and the night
    Yeah, it's about time
    That we turned out the lights

    Baby, when the lights go out
    Every single word could not express
    The love and tenderness
    I'll show you what it's all about
    Babe, I swear you will succumb to me
    So, baby, come to me
    When the lights go out
     

Shpërndajeni këtë faqe