PARADOKSET SEMANTIKE

Diskutime tek 'Hapësira filozofike' filluar nga SI TJETRI, 16 Jan 2005.

  1. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    PARADOKSET SEMANTIKE

    Gjejini zgjidhje logjike këtij paradoksi:

    - Kjo gjë që po e shkruaj në këtë fjali është gënjeshtër-

    -
     
  2. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Ose:
    -Përmbajtja e kësaj fjalie është gënjeshtër-
     
  3. zog

    zog Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    kollaj fare, por me pare na thuj çfare quan ti genjeshter ?
     
  4. Urim Nerguti

    Urim Nerguti Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Megjithëse fjalia juaj ngjan me një fjali dëftore, ajo nuk pohon asgjë. Ajo nuk ka përmbajtje. Kështu, ne mund të shtonim deri në fund të natës fjali të tilla : "Kjo çka sapo thashë është e vërtetë", ose "Kjo fjali është e bukur". Në fakt, ne nuk kemi thënë asgjë. Ju thoni : "Kjo gjë që po shkruaj në këtë fjali është gënjeshtër". Por çfarë keni shkruar ju në këtë fjali ? Keni shkruar diçka e cila, sipas pohimit tuaj, do të ishte një gënjeshtër. Por ç'është kjo diçka ? Ne nuk kemi asnjë të dhënë për këtë. Do të ishte njëlloj sikur në një mbledhje pune, dikush të ngrihej në mes të mbledhjes dhe të deklaronte : "Kjo çka sapo thashë është e vërtetë", në të njëjtën kohë që ai nuk ka thënë asgjë para kësaj. Të paktën, unë nuk shoh ndonjë dalje nga rrethi vicioz ku gjendemi.
     
  5. Bukuroshja

    Bukuroshja Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    cfare ju po na shkruani ne kete fjali nuk eshte aspak genjeshter por me se e vertete bazuar mbi faktet
     
  6. sweeet

    sweeet Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    provoje me thon er cun: djema, po me rrjedh truri!
    s'o turp te pranosh qe ke probleme.
     
  7. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Këtu është si apozicion i së vërtetës.
     
  8. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Pergjigjja juaj më duket e qëlluar,ka kapur thelbin e problemit,duke u mbeshtetur ne faktin se gjykimi im nuk ka subjekt logjik real,porse jo te gjitha paradokset semantike nuk kane subjekt logjik real,prandaj pergjigjja juaj nuk eshte zgjidhje per gjithe paradokset semantike.
    Me poshte,do te sjell nje paradoks semantik qe ka subjekt logjik real,provo t'i gjesh zgjidhje edhe atij.
     
  9. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    -Meqe qenka i vertete e une gjykova se eshte i genjeshtert,i bie ,deri ketu, se qenka i genjeshtert gjykimi im.
     
  10. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Ja paradoksi tejter ,qe i thashe Kukesit se do ta shenoja:
    -Së pari ju vë në dijeni se jam kosovar,e tekpastaj po shtroj gjykimin tim paradoks :

    -Krejt çka shkruajnë[thonë]kosovarët është gënjeshtër-

    Gjejini zgjidhje!
     
  11. Besarta

    Besarta Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    si,si vertet genjen kaq shume ti? :goofy:
     
  12. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Nuk jemi te gjithe engjuj
     
  13. Besarta

    Besarta Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    hahahahhahahahahaha cool
     
  14. Bukuroshja

    Bukuroshja Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    ok si tjetri po ta shqyrtoj llogjikisht cfare ju po shkruani me siper eshte e vertete

    Kosovarin e shenojme me K
    fjalen e tij e shenojme me F
    genjeshtren e shenojme me G
    K+F+G= Kosovar genjeshtar qe te gjithe e dime shume mire se sa genjejne ata
    tjeter tratje do te ishte
    K+FG=Kosovar genjeshtar
    :wink:
     
  15. Urim Nerguti

    Urim Nerguti Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Pershendetje Si Tjetri !
    Pohimi që ju më keni shtruar për zgjidhje është një kopje fjalë për fjale e sofizmës së Epimenidit nga Kreta (shek. VI p.e.s)

    Ai thoshte : "Të gjithë Kretasit gënjejnë gjithmonë."
    Nqs ky pohim është i vërtetë, atëherë Epimenidi është gënjeshtar, ai ka gënjyer, dmth pohimi i tij nuk është i vërtetë, pra Kretasit thonë gjithmonë të vërtetën. Mirëpo, meqë ato thonë gjithmonë të vërtetën, Epimenidi si kretas thotë të vërtetën, pra që Kretasit gënjenë gjithmonë, pra Epimenidi ka gënjyer. Kështu që, Kretasit nuk gënjejnë gjithmonë, pra thonë të vërtetën gjithmonë, e kjo vazhdon në pafundësi...

    Konluzioni logjik që ndalon këtë spirale është që : "Nuk është e vërtetë që Kretasit gënjejnë gjithmonë." Dhe këtu historia mbaron me kaq, të gjithë janë të lumtur, edhe kosovarët që nuk janë të gjithë gënjeshtarë, edhe ndonjë që me të vërtetë beson një gjë të tillë.
     
  16. zog

    zog Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    i kujt te vertete ?
     
  17. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

     
  18. zog

    zog Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    kukesi ai shembulli qe the me ate grekun filozof te panjoft (epidemine, haha!) nuk eshte spiral, po ti kemi trut ne koke e gjykojme qetesisht.

    kur ai duke qene kretas thote: TE GJITHE kretasit genjejne GJITHEMONE, nuk eshte e vertete ngaqe siç e pohove edhe ai ben pjese tek ata TE GJITHE.

    nga kjo del se ESHTE ai qe GENJEN, pra ! shprehja e tij behet keshtu (e kunderta e pohimit te tij);

    te gjithe kretasit NUK genjejne gjithemone.

    pra kjo llogjike NGEL me kaq.

    sepse duke thene keshtu nenkuptojme qe ka kretas qe genjejne siç eshte rasti i ketij TOÇIT, por ka qe edhe NUK ! (genjejne pra).

    nji keshtu pra, ai sterhollimi yt dhe "perforcimi" tij me pas prej ketij kosovarit, dalin jasht loje VETVETIU.
     
  19. Urim Nerguti

    Urim Nerguti Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    Zogu, HUQ !!! (Të paktën kësaj here)
     
  20. SI TJETRI

    SI TJETRI Primus registratum

    Re: PARADOKSET SEMANTIKE

    -Po Kukes,ato fjalet e Epimenidit shenojne edhe paradoksin e pare semantik me sa mbahet mend.Edhe verejtja se kundertia vazhdon ne pafundesi eshte e qelluar,po e gjitha kjo eshte veç pjesa historike, pershkruese e interpretuese e paradoksit.
    E sa i perket konkluzionit logjik ,qe nxore se kete spirale e ndaluaka dija jone paraprake se jo te gjithe kretasit[a kosovaret ne shembullin tone] genjejne,nuk ma merr mendja se kjo zgjidhje eshte ne planin ,ne te cilin po kerkohet zgjidhja.
    Sipas logjikes se Aristotelit ekziston ligji i se tretes se perjashtuar do te thote se nje gjykim ose eshte i vertete ose i pavertete[i genjeshtert] e nuk ka te trete.Puna eshte sa i qendrueshem eshte ligji i se tretes se perjashtuar,a i nenshtrohen gjithe gjykimet ketij ligji e sidomos a i nenshtrohen keto gjykimet qe u permenden e qe do te permenden si paradokse.Pra ,keto keto gjykime paradokse a kane vlere sa te thyejne ligjin e se tretes se perjashtuar e te mos jene as te verteta e as te genjeshterta po dicka e trete,ose te mos kene vlere sa te thyejne ligjin e se tretes se perjashtuar po t'u gjendet zgjidhje brenda ligjit te se tretes se perjashtuar.
    Zgjidhja juaj,t'i kthehem edhe njehere asaj,nuk eshte zgjidhje brenda ligjit te se tretes se perjashtuar,se nuk u vleresua gjykimi as si i vertete e as si i genjeshtert e te arsyetohej pastaj.Dija jone paraprake per perberesit e gjykimit nuk ka asfare vlere per zgjidhjen ne planin ,ne te cilin po e kerkojme zgjidhjen,sepse ketu nuk po diskutohet e verteta reale,po ajo konsiderative.Kjo pjesa e fundit eshte edhe pergjigje ndaj pyetjes se Zogut.
    Per t'u zgjatur edhe me shume lidhur me zgjidhjen tende,per te gjetur te cilen je mbeshtetur ne njohjen paraprake rreth perberesve te gjykimit,po shtroj nje paradoks tjeter,per zgjidhjen e te cilit as ne planin e vertetesise reale te gjykimit,kujtoj, nuk luajne rol zgjidhes njohurite paraprake rrreth perberesve te gjykimit:
    -Eshte rregull se cdo rregull ka perjashtim-
    Desha te them me qarte edhe nje gje ,se kur po vleresoj qe nuk ke gjetur zgjidhjen,kam fjalen vetem per ne planin ne te cilin po kerkohet zgjidhja e qe tek tash në kete shkrim e thashe krejt qarte se per çfare plani eshte fjala,ndryshe pernga masa sa i vertete realisht eshte gjykimi e si mund t'i heqet mjegulla eshte gjithsesi zgjidhje me vend


    Shtysa pse shtrova per zgjidhje keto paradokse eshte kjo se nga logjicientet nuk pranohen si te kenaqshme as zgjidhja qe paten dhene Aristoteli e Raselli e te tjeret per keto paradokse.Sapo te jem me shume i lire i shtroj zgjidhjet qe kane dhene Aristoteli,Raselli e te tjeret.
    P.S Ende kerkojme mendime per kete qeshtje.
     

Shpërndajeni këtë faqe